O tym się mówi

W Jakdojade.pl bilety tańsze o połowę, jeśli... (www.telepolis.pl)

Do 10 stycznia 2018 roku, za płatność Blikiem użytkownicy aplikacji...
Colin Angle opowiada o początkach i przyszłości... (www.dobreprogramy.pl)
Colin Angle, jest absolwentem Massachusetts Institute of Technology oraz...

CRM -zarządzanie relacjami z klientem

CRM to skrót, który kryje w sobie umiejętność zarządzania relacjami z klientem. CRM jest oczywiście pojęciem należącym do dziedziny marketingu, a pochodzi od pełnej angielskiej nazwy – Customer Relationship Management. Trudno jest dokładnie powiedzieć, jak szeroki obszar działania obejmuje CRM.



Wiadomo jednak, że jest to element filozofii…

Wiadomo jednak, że jest to element filozofii biznesu, która zakłada, że zadowolenie klienta przekłada się na sukces i rozrost firmy. Ponieważ systemy CRM opierają się głównie na modułach komunikacji, konieczne jest sporządzanie odpowiednich statystyk od początku do zakończenia transakcji. Należy zaznaczyć, że wszelkiego rodzaju relacje na linii firma – klient nazywa się w systemie CRM związkami. Na związki natomiast składają się proste czynności zachodzące pomiędzy klientem a sprzedawcą, czy jednostką świadczącą usługi.

Galeria

Zatem w skład tych czynności wchodzą rozmowy i inne formy kontaktu, jak również same transakcje finansowe, usługowe lub towarowe. Dzięki temu systemowi, każda firma ma szansę na rozwinięcie odpowiednich relacji ze stałymi i nowymi klientami. Wiedząc, jak zachować pozytywne stosunki z klientem, przedsiębiorstwo może znacznie lepiej kreować swój sukces.

Więcej o crm zarządzanie relacjami z klientem dowiesz się ze strony gonetcrm.pl

Dołącz do dyskusji “CRM -zarządzanie relacjami z klientem”

Odpowiedz

Wspomóż PAH

advert

Archiwum