O tym się mówi

Wyniki Ericssona po 1Q2018 (www.telepolis.pl)

Ericsson zaprezentował wyniki finansowe za I kwartał 2018 roku. Firma...
[Aktualizacja] Oświadczenie Orange w sprawie E-Telko (www.telepolis.pl)

Orange odpowiedziało na oświadczenie i zarzuty prezesa E-Telko. Znamy...

Crm

CRM czyli Customer Relationship Menagement to system służący do zarządzania kontaktami z klientami. CRM jest ściśle powiązany z systemami informatycznymi czy bazami danych, które rejestrują np.



zmiany na koncie klienta w…

zmiany na koncie klienta w momencie kontaktu z biurem. Dla firmy stanowi to ogromne ułatwienie w zarządzaniu relacjami z klientem. Pozwala na opracowanie wielu strategii dla konkretnych grup klientów i usprawnienie wielu procesów często wymagających zaangażowania i czasu. System po otrzymaniu od nas polecenia, skataloguje odpowiednio wybrany produkt, zarezerwuję go w naszym imieniu i przypomni aby oddzwonić do klienta. CRM podzieli nasze archiwum na niezbędne kategorie, zrobi statystyki i wyciągnie dane, które posłużą do analizy i w konsekwencji lepszej i bardziej zorganizowanej obsługi klientów.

System CRM może za nas wysłać kartkę…

System CRM może za nas wysłać kartkę świąteczną do klientów, może wysłać SMS-a z przypomnieniem o zapłacie. CRM to również back-office, który przypomni nam aby windykować klienta, drukując odpowiedni dokument do wysyłki.

zarządzanie relacjami z klientem crm – więcej ciekawych wiadomości

Tagi:

Dołącz do dyskusji “Crm”

Odpowiedz

Wspomóż PAH

advert

Archiwum