O tym się mówi

Windows 10 build 17046: emoji niczym pismo, a do tego... (www.dobreprogramy.pl)
Windows 10 zrobiło wielki krok w stronę zastąpienia prymitywnego pisma...
Xiaomi Mi 7 - "bezramkowy" AMOLED i Snapdragon 845 (www.telepolis.pl)

Według raportów z Chin, Xiaomi szykuje na przyszły rok "coś dużego"....

Poznaj prawa e-klienta

Jeśli interesuje nas zarządzanie relacjami z klientami crm (link gonetcrm.pl) to na penwo musimy dobrze znać prawa takiego klienta. Eksperci Merlin. pl w bardzo czytelny sposób opisali prawa konsumentów przy zakupach internetowych. Poszczególne sklepy wprowadzają różne regulaminy, przez co znakomita większoœść konsumentów jest wprowadzana w błąd.



Jak się „nie dać”…

Jak się „nie dać”. Zwrot towarów zakupionych zarówno za pośœrednictwem sklepu internetowego, jak również w sposób tradycyjny jest częstym tematem dyskusji i sporów. Nie trudno zauważyć, że wirtualny shopping znacząco różni się od zakupów tradycyjnych, toteż znajomoœć praw konsumenckich znacznie ułatwi poruszanie się w tej dziedzinie. Jakie prawa przysługują klientom przy zakupach w Internecie. Ile dni mają kupujący na zwrot towaru, a ile na reklamację. Po jakim czasie mogą odzyskać pieniądze. Które towary zakupione w Internecie podlegają zwrotowi, a które nie.

Galeria

Odpowiedzi na te pytania nie są takie same, jak w przypadku zakupów tradycyjnych. Warto je poznać i szukać na nie aktualnych odpowiedzi, aby nasze zarządzenie relacjami z klientami było poprawne, aby nie dać się w jakiś sposób wkręcić w różne spory, aby znać dobrze prawo i tym samym aby to prawo stało po naszej stronie jako firmy, klienci jak wiadomo mają różne roszczenia i trzeba je uwzględniać tylko też trzeba wiedzieć jaka forma tych roszczeń może być dozwolona, warto wiedzieć jakimi prawami klienci operują i czego mogą od nas wymagać jako od firmy, która daje im jakieś produkty lub usługi.

Tagi:

Dołącz do dyskusji “Poznaj prawa e-klienta”

Odpowiedz

Wspomóż PAH

advert

Archiwum