O tym się mówi

Campfire Audio z nowymi słuchawkami dla wymagających (www.telepolis.pl)

Atlas to najdroższy model w ofercie producenta, natomiast Comet jest...
Szef Intela odchodzi – w tle romans wewnątrz firmy (www.dobreprogramy.pl)
Intel poinformował, że CEO firmy Brian Krzanich zrezygnował ze...

System crm a relacje z klientami.

Co jest zawsze najważniejsze dla firmy. Oczywiście jej relacje z klientami. Ważne, by firma i jej produkty stwarzały zaufanie klienta. By klient doskonale czuł się w danej firmie, by miał świadomość tego, że jest w niej najważniejszy. Dlatego powstało pojęcie crm (crmvision.pl) które określa właśnie relacje między klientami.



Jest to pewnego rodzaju strategia, odpowiednio…

Jest to pewnego rodzaju strategia, odpowiednio przeprowadzone działania, które prowadzą do tego, że klient czuje się doceniony. A dlaczego to crm jest tak ważne. Dlaczego tak bardzo zależy nam na dobrych relacjach z klientami. Cóż. Odpowiedź jest prosta. Otóż pozyskanie nowego klienta jest o kilka razy kosztowniejsze i trudniejsze niż utrzymanie klienta zadowolonego z usług. Zatem dzięki działaniom, które nam te relacje ułatwią – crm – będziemy mieli nie tylko stałych, zadowolonych klientów, ale również możemy mieć pewność, że ten dany klient poleci nas kilku następnym osobom.

Crm jest więc dla nas bardzo korzystne…

Crm jest więc dla nas bardzo korzystne. Dzięki crm nie tracimy czasu na poszukiwania nowych klientów a jedynie przez dbałość o dotychczasowych zyskujemy kolejnych. Bo najlepiej sprawdza się właśnie rekomendacja uszczęśliwionego klienta – czyli tak zwana pozytywna poczta pantoflowa.

Tagi:

Dołącz do dyskusji “System crm a relacje z klientami.”

Odpowiedz

Wspomóż PAH

advert

Archiwum