O tym się mówi

Bill Gates wsparł nietypowe mapy. Będzie można... (www.dobreprogramy.pl)
Trudno dziś wyobrazić sobie podróże czy nawet nawigację po mieście bez...
Ubuntu będzie wolne od wycieków pamięci GNOME, to... (www.dobreprogramy.pl)
Użytkownicy GNOME, prawdopodobnie najpopularniejszego dziś graficznego...

System zarządzania relacjami z klientem

Zmiany, jakie codziennie możemy zaobserwować w wielu dziedzinach naszego życia powodują, iż przedsiębiorcy muszą na bieżąco śledzić trendy na rynku oraz posiadać wiedzę o wciąż ewaluujących preferencjach klientów. Dzięki temu przedsiębiorstwa są w stanie ukierunkować swoje działania” na właściwe tory”.



Współcześnie zarządzane przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie…

Współcześnie zarządzane przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie specjalnych systemów wspomagających różnego rodzaju obszary działaności. System crm jest systemem, który przede wszystkim gwarantuje pożądany obieg informacji między wszystkimi komórkami znajdującymi się w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa. System crm pozwala tworzyć przedsiębiorstwom długofalowe relacje z klientami, które przede wszystkim przekładają się na zwiększenie zysku i udziału na rynku. System crm sprawdza się zarówno w tradycyjnie prowadzonych przedsiębiorstwach jak i w tych, które świadczą swoje usługi bądź oferują produkty za pośrednictwem Internetu.

Oczywiście, aby system ten najlepiej spełniał swoje funkcje często powiązany jest z innymi systemami w zależności od potrzeb przedsiębiorstwa. Najczęściej system crm pojawia się w towarzystwie systemu zarządzania: usługami wewnętrznymi( ERP )oraz zarządzania łańcuchem dostaw( SCM ).

Tagi:

Dołącz do dyskusji “System zarządzania relacjami z klientem”

Odpowiedz

Wspomóż PAH

advert

Archiwum